Poniższa informacja stanowi zwięzły, zrozumiały i przejrzysty skrót informacji zamieszczonych w Polityce Prywatności odnośnie Administratora danych, celu i sposobu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw w związku z tym przetwarzaniem, w formie wymaganej do spełnienia obowiązku informacyjnego RODO zgodnie z art. 13 i 14 RODO. Szczegóły dotyczące sposobu przetwarzania i podmiotów uczestniczących w tym procesie dostępne są we wskazanej Polityce Prywatności.
Administratorem Danych Osobowych (dalej Administrator) jest Spółka PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE „AGAD” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Toruniu, ul. Chrzanowskiego 23/B, 87-100 Toruń, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 000155190, NIP: 8792350948, REGON: 871662583, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.
Na podstawie art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych. W sprawach dotyczących przetwarzania danych należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.
W Serwisie przetwarzane są dane osobowe podane dobrowolnie przez osoby, których dotyczą, które nie mają charakteru danych szczególnie wrażliwych (np. imię i nazwisko, login, adres e-mail, telefon, adres IP, itp.). Szczegółowy zakres przetwarzanych danych dostępny jest w Polityce Prywatności.
Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, f RODO oraz zgodnie z:
Dane przechowywane są wyłącznie przez okres świadczenia usług w ramach Serwisu i usuwane lub anonimizowane do 30 dni po zakończeniu świadczenia usług. W wyjątkowych sytuacjach okres ten może zostać wydłużony – np. do momentu przedawnienia roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania dokumentów księgowych.
Odbiorcą danych jest Administrator oraz podmioty współpracujące, np.:
Dane nie są przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane przez Użytkownika (np. w komentarzu), co powoduje ich dostępność publiczną.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania), z wyjątkiem narzędzi marketingu elektronicznego, takich jak Google Analytics.